Återgång

Efter en intensiv social samvaro med familj, släkt och vänner återstår endast en liten resthelg innan vardagligheten åter inträder. Det blir säkert bra, men ändå: det är farligt med längre ledighet eftersom man upptäcker att livet kan fyllas med mängder av mening utan att man går till ett jobb varenda dag. 
Hur som helst gläds jag åt att nättidskriften ett lysande namn skickar ut ett nytt maxat nummer.
Dessutom finner jag att min bok refereras till i ett par recensioner. (Se Helsingborgs dagblad och Svenska dagbladet.)
Och i positiva ordalag minsann!

Explore posts in the same categories: Okategoriserade

Etiketter: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 kommentarer på “Återgång”

  1. Ylva Says:

    Nu tycker jag du uppdaterar dåligt! Men ändå! Du har fått ett bloggpris av mig, kolla http://ylvarosen.blogspot.com

  2. Klas Mathiasson Says:

    Tack, tack, Du är en god människa. Och tack som fan för att du skickade mig BTJ-recensionen. Både din handling och Linderoths rader gladde mig.


Lämna en kommentar